Šrámková & Partners

Šrámková & Partners

Právní služby pro sport a kreativní průmysl se sebevědomým vizuálem

Advokátní kancelář Šrámková & Partners, vedená Liběnou Šrámkovou, se profiluje jako specializovaný partner pro profesionální sportovce, kluby, tvůrce a firmy z kreativních oborů. Díky tomuto jasně vymezenému zaměření si buduje respekt a důvěru u klientely, která ocení nejen právní expertizu, ale i hluboké porozumění specifikům daného prostředí. Naším cílem bylo vytvořit vizuální identitu, která nejen zaujme cílovou skupinu, ale také jednoznačně odliší kancelář od tradiční konkurence v právním oboru. Značka měla vystupovat sebevědomě, svěže a zároveň profesionálně – přesně tak, jak působí Liběna Šrámková a její tým.

Více ↓

Strategické ukotvení značky

Advokátní kancelář Šrámková & Partners operuje na pomezí dvou světů – práva a kreativního či sportovního byznysu. Tomu odpovídala i strategie značky, která cílí na progresivní klientelu zvyklou na sebevědomou komunikaci, vysokou odbornost a jasně vymezenou pozici v dynamických oborech. Značku jsme vystavěly tak, aby reflektovala odbornost kanceláře v rychle se vyvíjejících segmentech, kde je klíčová důvěra, diskrétnost i rychlost reakcí.Vyhraněný charakter značky je postavený na osobnosti zakladatelky. Liběna Šrámková se stala přirozenou ambasadorkou a nositelkou hodnot celé kanceláře: cílevědomost, styl, nadhled a profesionalita.Značka mluví jazykem svých klientů: Komunikace a vizuál byly navrženy tak, aby rezonovaly s lidmi vyhledávajími řešení, která vystupují ze zažitých rámců. Tato kampaň se rozhodla vsadit na odvahu a vystoupit s neotřelým přístupem.

Vizuální identita

Vizuální identita advokátní kanceláře Šrámková & Partners je postavena na odvážné a netradiční barevné paletě, inspirované vizuálním jazykem sportovních brandů. Výrazná typografie a kontrastní kompozice zajišťují snadnou zapamatovatelnost, zejména v online prostředí. Fotografie týmu v modelech českých návrhářů podtrhují autentické hodnoty značky a její propojení s lokálním kontextem. Tento komplexní vizuální styl se odráží nejen na webu a sociálních sítích, ale také v tiskových výstupech, čímž vytváří konzistentní a silný dojem napříč všemi komunikačními kanály.

Dopad

Po roce s novým designem Liběna Šrámková potvrzuje zvýšený zájem i poptávku ze strany relevantní klientely. Její úspěch ukazuje, že správně nastavený vizuální kód může být (nejen) v právním odvětví skutečnou konkurenční výhodou.

Credits

Dáša Mertová (art direction)
Kristýna Kukačová Jenčová (design, SoMe)
Kateřina Uksová (fotografie)
Tereza Škoulová (texty a tiskové zprávy)
Veronika Adamcová (strategie, project management)

Šrámková & Partners
Šrámková & Partners
Šrámková & Partners
Šrámková & Partners
Šrámková & Partners
Šrámková & Partners
Šrámková & Partners
Šrámková & Partners
Šrámková & Partners
Šrámková & PartnersŠrámková & Partners

Jste připraveni udělat dojem?