Biolumos

Biolumos

Magie bioluminiscence u vás doma

Biolumos přináší unikátní spojení vědy, designu a kouzla přírody. Projekt propojuje fascinující jev bioluminiscence s edukativním přesahem a aspiruje tak na pozici výjimečného produktu v oblasti vědeckého lifestylu i edukativních „hraček“: Světélkující plankton se může stát stylovým doplňkem i ve vašem interiéru. Naším úkolem bylo vytvořit vizuální identitu, která esteticky a srozumitelně představí vědecké pozadí a probudí nadšení a zvědavost při objevování — ať už online nebo při samotném rozbalování produktu.

Více ↓

Vizuální identita

Identita je navržena tak, aby rezonovala se segmentem náročných zákazníků – dospělých i dětí se zájmem o přírodní vědy inovace. Základ vizuálu tvoří modrá záře planktonu a specifický tvar jeho buněk. Hravý detail v písmenech „o“ v logu představuje pohyb roztoku potřebný pro rozsvícení planktonu v baňce. Pohyb je součástí animované podoby loga.
Písmo Matter svým tvaroslovím podtrhuje populárně naučný charakter značky.
Barevná paleta odkazuje na noc, světélkování i medovou barvu planktonu v klidovém stavu.
Vizuál doplňují technické ilustrace a nákresy, které akcentují vzdělávací rovinu projektu. Na webu jsou některé z nich interaktivní: po najetí myší se rozsvítí.

Co jsme vytvořily

→ Logo inspirované pohybem roztoku v baňce s animovanou variantou pro použití v online prostředí

→ Vizuální systém kombinující modrou záři, medové tóny a technické ilustrace

→ Packaging, který z produktu dělá zážitek od prvního kontaktu

→ Illustrovaný návod k péči s důrazem na edukaci a storytelling

→ Design webu včetně interaktivních prvků – některé ilustrace se rozsvěcují při pohybu myši

→ Sadu šablon pro komunikaci na sociálních sítích podporujících edukativní i emocionální rovinu sdělení

Credits

Veronika Adamcová (art direction & project management)
Kristýna Kukačová Jenčová (design)
Tomáš Dittrich (foto)
& chemici Jan a Míša

Biolumos
Biolumos
Biolumos
Biolumos
Biolumos
Biolumos
Biolumos
Biolumos
Biolumos
BiolumosBiolumos

Jste připraveni udělat dojem?