Projekt #Holky z byznysu odstartoval v roce 2024 jako sesterský projekt vzdělávací platformy #Holky z marketingu, a to s ambicí podpořit podnikatelky v rozvoji jejich podnikání. Skvělá příležitost pro výrazný vizuální styl, který reflektuje zralost a odvahu zkušenější cílovky!
Více ↓
Identita pro #Holky z byznysu navazuje na podobu sesterského projektu: zůstaly některé grafické prvky a odstíny, vizuál ale vyjadřuje větší odvahu. Sebevědomější a energičtější značce dominuje oranžová, paletu doplňuje vínová a růžová. Odvážně působí i výrazné písmo Agrandir.
Logo postavené na stylizované komunikační bublině symbolizuje otevřenou komunikaci — klíč k úspěchu v podnikání. Připomíná také světlo reflektoru zaostřené na to důležité, nebo světelný kužel z projektoru dopadající na plátno — třeba během talku na konferenci.
Součástí zadání byla tvorba brand guidelines, které zajišťují jednotnost značky napříč všemi kanály. Pro snadnou správu a sdílení jsme guidelines vytvořily online na platformě Visualbook. Připravily jsme také šablony pro sociální sítě a web, aby byl obsah konzistentní a dal se snadno upravit.
Veronika Adamcová (art direction)
Dáša Mertová, Kristýna Kukačová Jenčová (design)
Nicola Zölker (foto z konference #HzB)